:: LOVE EACH OTHER ::

Thursday, January 27, 2011

~ At last...Alhamdulillah..~

Alhamdulillah!!!..syukur yang AMAT sangat. Segala puji dan kesyukuran yang x terhingga ku panjatkan kepada Allah yang MAHA ESA. Dengan limpah kurniaNya, akhirnya berjaya jugak diri aku ni mengcompletekan master aku...syukur..syukur...Nak tau? rase macam nak menjerit sume ade beb..rasa macam terbangnya sebijik batu beso kat atas kepala aku nih..macam hilangnya pemberat kat kedua bahu aku nih...selama 2 tahun...pengorbanan demi pengorbanan...banyak sanggaaaatttt...yang suka..yang DUKA...sume bercampur aduk....kalau aku nak, boleh jek aku bukukan kisah life aku....especially maser wat MBA nih..dasat deh..perlukan ketahanan mental dan emosi yang AMAT tinggi...tapi aku bersyukur sekali lagi sebab ape? sebab bukan saje dapat master tapi plus ngan dua baby mase wat master..kahkakaka...then, ni ha gambo kenangan budak kelas aku yg x berape ramai nye...dari 20 tinggal 10 org then last2 tinggal 9 budak hitam..tp diorg ni da migrate gi overseas keje sane pas completed master diorg nih..aku jek setia ngan Malaysia yang tercinta nih..pergh..



Ni keadaan kelas kitorg before presentation...suasana seram da mula menyelubungi seantero kelas...huuuuhuu,..seram...dah le prof sabariah yg evaluate..



ehehe..ni plaks after the presentation...poyo jek muke memasing posing dpn kamera yg di snap oleh wife salah seorg classmate kitorg..

No comments: